نرم افزار مدیریت پروژه

عنوان: نرم افزار مدیریت پروژه
شرکت: فناوران سپهر ماهان
آدرس سایت: www.mahansocial.com
توضیحات:
رشته کارها را به دست بگیرید چابکی سازمان نیازمند مدیریت هوشمندانه پروژه‌ها است. هر سازمانی هم دارای فرآیندهایی روتین و تکراری است و هم نیازمند اجرای طرح ها و پروژه های در داخل سازمان است. مدیران ارشد و مدیران میانی در صورت تعریف طرح های مقطعی به عنوان پروژه می‌توانند قدرت برنامه‌ریزی خود را افزایش داده و کنترل پیشرفت اقدامات را بهتر انجام دهند. این پروژه ها از طراحی یک محصول جدید، شرکت در یک نمایشگاه، اجرای یک طرح بازاریابی، تغییر ساختار سازمانی، پیاده‌سازی یک سیستم مدیریتی، تدوین یک طرح مالی مانند بودجه‌ریزی، ارتقا یا تغییر سیستم‌های نرم افزاری یا سخت افزاری و ده ها مثال دیگر است. تسلط بر اطلاعات پروژه‌ها مزایای زیادی نصیب سازمان می‌کند و در صورتی که پروژه‌ها از کنترل خارج شوند، تصمیم‌گیری دشوار، مدیران کلافه، و سازمان دچار افول جدی می‌شود. اما کنترل پروژه فقط کنترل زمانبندی و کمیت‌های پروژه نیست. سپهر ماهان این امکان را به سازمان می‌دهد تا پروژه‌های سازمانی تعریف و افراد مرتبط در آن عضو شوند. در پروژه‌های سازمانی ساختار کارهای محوله تعریف و علاوه بر زمان و منابع، اطلاعات پروژه نیز به صورت سیستماتیک به جریان می‌افتد. همه این اتفاقات به صورت یکپارچه در محیطی انجام می شود که کاربران به طور عادی و به راحتی در آن حضور دائمی دارند و ثبت اطلاعات پروژه یک کار اضافه حسته کننده حساب نمی شود. امکانات و ماژول ها  قابلیت تعریف بینهایت پروژه، تعریف نمونه آماده، و دسته‌بندی پروژه‌ها  قابلیت تعریف هزینه برای افراد یا مشاغل به ازای هر ساعت کار  قابلیت تعریف بودجه برای هر پروژه  قابلیت ایجاد کار و انتساب آن به اعضای پروژه  قابلیت انتساب ناظر برای هر کار  قابلیت شکستن هر کار به چند کار کوچک‌تر  قابلیت اضافه کردن تاریخ انتساب و تاریخ اجرا به هر کار  قابلیت گفتگو و تبادل نظر در هر پروژه  قابلیت اشاره به افراد (مِنشِن) در یادداشت‌ها و تبادل نظر  قابلیت درج سند و دیگر فایل‌های مربوط به پروژه در هر پروژه  قابلیت درج کاربرگ زمان (تایم شیت)  قابلیت درج هزینه توسط اعضا برای هر پروژه  قابلیت اضافه کردن یادداشت در هر پروژه  قابلیت مشاهده سابقه تغییرات در هر پروژه  قابلیت مشاهده اعضای پروژه و کارهای تخصیص یافته به هرکدام  قابلیت برچسب‌گذاری و دسته‌بندی هر کار در هر پروژه  قابلیت مشاهده میزان پیشرفت پروژه بر اساس میزان انجام کارها  قابلیت مشاهده کارهای تکمیل شده  قابلیت مشاهده کارهای تاخیر‌دار  قابلیت ارسال ایمیل به صورت خودکار جهت یادآوری و بیان تخصیص یک کار  قابلیت مشاهده کارهای تخصیص یافته ی شخصی بصورت کلی با دسته بندی  قابلیت ارسال گزارش روزانه کارهای دارای تاخیر، کارهای روز فعلی و کارهای آتی به وسیله ایمیل برای هر نفر  قابلیت بازگردانی کارها و یا پروژه‌های حذف شده از صندوق بازیافت  قابلیت گزارش گیری کارهای باز بر اساس پروژه ها، تخصیص یافته ها، برچسب ها، تکمیل شده ها.  قابلیت مشاهده همه‌ی کارهای تخصیص یافته به همه افراد  قابلیت مشاهده ریز هزینه در هر پروژه  قابلیت مشاهده تقویم کاری هر نفر  مشاهده کارهای باز هر کاربر به صورت جداگانه

آدرس مرکز رشد رویش

تهران، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، کوچه سعیدی، پلاک 5- کد پستی 1599616313
شماره تماس: 02188930150 شماره فکس: 02188930157
آدرس ایمیل: info@rooyesh.ir

موقعیت جغرافیایی

تماس با ما

برای ثبت تماس خود اطلاعات درخواست شده را وارد کنید.