نرم افزار مرکز اسناد و آرشیو الکترونیک

عنوان: نرم افزار مرکز اسناد و آرشیو الکترونیک
شرکت: فناوران سپهر ماهان
آدرس سایت: www.mahansocial.com
توضیحات:
دسترسی سریع در کنار اطمینان از صحت و امنیت یکی از رایج‌ترین و بدترین نوع تلف شدن وقت افراد در سازمان، پیدا کردن فایل‌های تهیه شده قبلی، استفاده از آخرین نگارش، و دسترسی به فایل‌های مفید، ضروری و مجاز دیگران است. در بعضی از شرکت‌ها کارشناسان فنی فناوری اطلاعات از اشتراک مدیریت شده فایل‌ها روی سرور به خوبی بهره می‌گیرند. این روش اگرچه باعث تجمیع و تمرکز فایل ها به روی سرور می‌شود و سهولت می‌آفریند اما به همان اندازه نیز ریسک و ابهام را نیز به همراه می‌آورد. چرا که فایل های ذخیره شده به روی سرور فاقد توضیحات و راهنما هستند و مدیریتی برای نگهداری نسخ پیشین وجود ندارد. همینطور امکاناتی برای تشریک مساعی افراد در تکمیل و اصلاح فایل ها را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. سپهر ماهان نرم افزار مرکز اسناد و آرشیو الکترونیک را در اختیار شما قرار می‌دهد تا همه افراد فایل‌های با ارزش را با توضیح و قابلیت تنظیم دسترسی در آن قرار دهند. همچنین برای توسعه و تکمیل فایلها این سیستم محیطی را فراهم می‌آورد تا افراد مرتبط به صورت همزمان بتوانند تغییرات لازم را ایجاد نموده و تغییرات ایجاد شده توسط سایر همکاران را نیز ملاحظه کنند. با این سیستم هیچگاه دوباره کاری، خطای ناشی از استفاده از فایل اشتباه و اتلاف وقت برای یافتن فایل صحیح رخ نخواهد داد. مشخصات و امکانات سیستم مدیریت اسناد و آرشیو الکترونیک تعریف درختواره اسناد بطور نامحدود تعریف سطوح دسترسی واحدها و کاربران به اسناد و پرونده ها تعیین دسترسی مشخص به ایجاد، تغییر و به روز رسانی اسناد حفظ سوابق نسخه های مختلف سند (Versioning) تعریف تگ های متنوع و انتساب آنها به سند و جستجو بر اساس کلیه تگ ها امکان افزودن انواع فایل شامل Word, PDF, EXCEL, ZIP, RAR, TIFF, PNG, JPG, DWG, PSD, MPP و غیره امکان تعریف محدودیت حجم فایل برای واحدها و کاربران مدیریت کار همزمان روی اسناد با استفاده از مکانیزم check in / check out تعریف انواع زونکن و الگوهای شماره گذاری اسناد (تعریف یک الگوی عمومی شماره گذاری برای همه شاخه های درخت اسناد و امکان تعریف نحوه شماره گذاری اختصاصی به روی هرشاخه درخت. الگوی شماره گذاری هر لایه فقط از سرشاخه سطح اول تبعیت می کند) امکان درج چندین فایل در یک سند امکان افزودن، حذف و جایگزینی فایلها یک سند مشاهده و دریافت فایلها نسخ قبلی یک سند امکان بازگرداندن نسخه جاری سند به نسخه مورد نظر در تاریخچه امکان تایید، رد و انتشار اسناد توسط کاربران دارای دسترسی امکان جستجوی اسناد بر اساس محتوا و ویژگیهای اسناد ثبت تعداد مراجعات و رویدادهای انجام شده روی سند امکان رعایت اعتبارسنجی دو مرحله ای کاربر برای دسترسی به طبقه اسناد محرمانه قابلیت اتصال و یکپارچه سازی با سایر سیستمهای سازمانی و پروژه ای قابلیت نگهداری فیلدهای کامل و متنوع

آدرس مرکز رشد رویش

تهران، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، کوچه سعیدی، پلاک 5
شماره تماس: 02188930150 شماره فکس: 02188930157
آدرس ایمیل: info@rooyesh.ir

موقعیت جغرافیایی

تماس با ما

برای ثبت تماس خود اطلاعات درخواست شده را وارد کنید.