ronakimg

گفت‌وگو با جناب آقای مهندس روح‌الله تقوی‌فر مدیرعامل شرکت روناک‌پرداز مهام

مقدمه

شرکت سهامی مسئولیت محدود روناک‌پرداز مهام با هدف توسعه فناوری و تجارت الکترونیک تأسیس و در زمینه‌های رسانه‌های تجارت الکترونیک در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کند. این شرکت هم‌اکنون صاحب رسانه‌های دیجیتال «تکه کابل» و «برق آوا» است. هدف ما گسترش بازار سنتی لاله‌زار در بستر اینترنت است.

به همين منظور با آقای مهندس روح‌الله تقوی‌فر مدیرعامل شرکت روناک‌پرداز مهام، گفت‌وگويي انجام داديم که در ادامه مي‌خوانيد:

ابتدا در مورد فعاليت خود و محصولات و خدماتي که ارائه مي‌کنيد توضيحاتي ارائه فرماييد.

ما در بستر اینترنت و فضای مجازی در قالب شرکت روناک‌پرداز مهام برای ارائه خدماتی همچون آگهی و نیازمندی، کاریابی، اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات، وبلاگ‌نویسی و اشتراک‌گذاری فیلم و ویدئو به صورت تخصصی در صنعت برق و مخابرات با استفاده از پلتفرم‌های «تله‌کابل» و «برق‌آوا» و برگزاری نمایشگاه، همایش و وبینارهای مرتبط با صنعت برق فعالیت می‌کند.

مخاطبان شما چه کسانی هستند و مهم‌ترین ارزش پیشنهادی شما برای مخاطبان چیست؟

به صورت کلی مخاطبان ما به 2 بخش عموم مردم و متخصصین فعال در صنعت برق و مخابرات تقسیم می‌شود. ارزش ما به تخصصی‌ بودن پلتفرممان است.

در مورد رقبا و مزيت رقابتی شما بر آنها توضیحاتی ارائه فرمایید.

سیاست‌های مشابهی همچون دیوار و شیپور از رقبای اصلی ما محسوب می‌شود، ما در این پلتفرم با هدف زوم‌شدن روی کلمات کلیدی تخصصی در حال فعالیت هستیم.

مهم‌ترین چالش‌های موجود در این حوزه فعالیت با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی حاکم بر کشور را چه می‌دانید؟

– عدم آشنایی مردم با بستر وب و سوشیال‌ها و نیاز به آموزش تخصصی در این حوزه توسط حاکمان وقت و ترغیب مردم با تبلیغات برای استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و کاربردی.

– ساماندهی وب‌سایت‌ها از سوی مراجع ذیصلاح

با توجه به شناخت شما از این حوزه فعالیت و چالش‎های پشت سرگذاشته شده و پیشِ‌رو چه توصیه‌ای برای تیم‌هایی دارید که قصد شروع فعالیت در این حوزه را دارند؟

کارکردن در بستر وب و فعالیت در این حوزه نیاز به صبوری و پشتکار فراوان دارد و البته باید در نظر داشته باشید که در کمتر از 6 ماه به نتیجه لازم و مدنظر نمی‌توان دست پیدا کرد و این موضوع را باید از ذهن خود حذف کنید.

ronak2

برنامه شما براي توسعه فعاليت‌ها چيست و نهايتِ هدف (چشم‌انداز) شما در اين حوزه چيست؟

گسترش پلتفرم در سطح ایران و کشورهای همسایه فارسی زبان و تولید پلتفرم‌های جدید در سایر رشته‌های تخصصی از اهداف و چشم‌اندازهای ما است.

نقش دولت و حمایت‌های دولتی در این حوزه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دولت برای شما نقش مانع را داشته است یا پشتیبان؟

با توجه به اینکه این پلتفرم‌های ما همچنان به نتیجه ایده‌آل دست پیدا نکردند، دیدگاهی در این خصوص ندارم، ولیکن حدس می‌زنم با به ثمر رسیدن آنها، موانع زیادی از طرف سازمان‌های دولتی برایمان به وجود آید.

بزرگ‌ترین موفقیت و نقطه عطف فعالیت خود را چه می‌دانید؟

سینرژی و کار تیمی با یک گروه کامل و متخصص در حوزه‌های مختلف دنیای وب از جمله: برنامه‌نویسان، کارشناسان تولید محتوا و سئو، گرافیست و … شاهد رشد کسب و کار خود بودن در بستر وب یکی از نقطه‌ عطف‌های فعالیت ما محسوب می‌شود.

اگر به عقب برگردید، چه اقداماتی را انجام می‌دهید و چه اقداماتی را تکرار نمی‌کنید؟

اگر به گذشته برگردیم، با تجربیاتی که از فعالیت در سایت‌های مذکور به دست آوردیم، ترجیح می‌دهیم از همان ابتدا با تیم اختصاصی خود کار کنیم و به شرکت‌های دیگر برای تولید محتوا و … متوسل نشویم.

ronak3در پایان اگر صحبتی ناگفته مانده یا توصیه‌ای دارید بفرمائید.

کار کردن در بستر وب فعالیت بسیار سختی است که نیازمند صبر و حوصله و پشتکار است و به‌عنوان یک کار تیمی می‌توان از آن نام برد و به صورت فردی غیرقابل انجام و محال است. همچنین مهم‌ترین کار در این بستر، تولید محتوا و سئو است.

درصورت داشتن صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت آدرس آنها را ذکر بفرمائید.

http://tekecabl.ir/        ,         http://barghava.com/    

جهت ارتباط با مجموعه با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمائید.02188930150-09927291891

همین حالا به ما بپیوندید!

درخواست خود را برای پیوستن به رویش ثبت کنید، تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.